Өдөр тутмын дасгал хөдөлгөөн нь эрүүл мэндийг сайжруулахад тустай гэдгийг бид мэддэг.

Гэхдээ маш олон сонголт, хязгааргүй янз бүрийн мэдээлэл байгаа тул үр дүнд нь амархан автдаг. Гэхдээ та санаа зовох хэрэггүй бид танд доорх гайхалтай 8 дасгалыг хүргэж байна.

1. Хайч суулт

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Тэнцвэрээ сорих нь биеийн тамирын дасгалын чухал хэсэг юм. Хайчин суулт нь хөдөлгөөнийг дэмжиж, хөл, цавины хүчийг нэмэгдүүлдэг.

2. Гар дээр сунайлт

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Сунайлт нь энгийн боловч маш үр дүнтэй дасгал юм, биеийн бүх хэсгийг тэнцвэржүүлж булчингуудыг жигд сайхан ажилуулж өгдөг. Өдөр болгон хийж болох энэхүү дасгал нь хүний биеийг маш сайхан өв тэгш харагдуулахад тусалдаг.

3. Суулт

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Суулт нь биеийн доод хэсэг болон цөмийн хүчийг дээшлүүлж, нуруу, ташаандаа уян хатан байдлыг нэмэгдүүлдэг. Биеийн хамгийн том булчингуудад татагддаг тул хамгийн их калорийг шатаадаг болно. Сайхан өгзөг гуятай болхыг хүсвэл суулт хийж байгаарай.

4. Гантил өргөх

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Олон үе мөч, булчинг ашигладаг нийлмэл дасгалууд нь завгүй таны биеийн хэд хэдэн хэсэгт нэгэн зэрэг ажилладаг тул төгс төгөлдөр дасгал юм. Босоо байрлалтай хэрэгсэл нь таны мөрөн дээр хийж болох хамгийн сайн дасгалын нэг төдийгүй таны нуруу, мөрийг гайхалтай харагдуулна.

5. Нэг хөлөө өргөх

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Энэ бол таны тэнцвэрт байдалд шалгадаг сайжруулдаг өөр нэг дасгал юм. Ганц хөлөөр өргөх нь тогтвортой байдал, хөлний хүч чадлыг шаарддаг. Энэ хөдөлгөөнийг дуусгахын тулд хөнгөн, дунд зэргийн гантил ав.

6. Берпис

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Бидний үзэн яддаг бас дуртай дасгал бол burpees, бүхэл бүтэн бие махбодийн супер үр дүнтэй хөдөлгөөн бөгөөд таны зүрх судасны тэсвэр тэвчээр, булчингийн хүч чадлыг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг.

7. Хажуу планк

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Эрүүл биетэй байхын тулд суурь нь хүчтэй цөм шаардагддаг тул хажуугийн планк шиг цөмд хамаарах хөдөлгөөнийг үл тоомсорлож орхиж болохгүй. Энэ алхамыг үр дүнтэй хийж байгаа эсэхээ баталгаажуулахын тулд оюун санааны булчингийн холболт, хяналттай хөдөлгөөнд анхаарлаа төвлөрүүл.

8. Планкс

Биеийнхээ бүх хэсгийг хөгжүүлэх өдөр тутмын 8 дасгал
Планк нь хэвлийн булчин болон бүх бие махбодийг чиглүүлэх чангалах үр дүнтэй арга юм.

Дээрх дасгалуудыг гэрийн нөхцөлд өдөр болгон 3×10 хийж байгаарай, үр дүн нь танд гайхалтай мэдрэгдэх болно

эх сурвалж