Бие махбоддоо анхаарал тавиарай! Хүний биеийн 55-75% нь уснаас бүрддэг. Нялх нярайд 75% байдаг усны түвшин ахмад настнуудын 55% болж буурдаг. Ус нь бидний биед агуулагдах шим тэжээлийг эс рүү дамжуулж, эсээс гарсан хог хаягдлыг авч, биеийн температурыг тэнцвэржүүлж, үе мөч, дотоод эрхтнийг тослох, цусны эргэлтийг хангах, зүрх судасны үйл ажиллагааг сайжруулдаг. Судалгаанаас харахад жин хасахаас толгой өвдөх, бөөрний чулуунаас эхлээд сэтгэл санаа зэрэг олон чухал асуудалд ундны ус нөлөөлдөг. Ундны ус бидний эрүүл мэндэд хэр чухал болохыг нарийвчлан авч үзье.

Ус нь биеийн эрхтнүүдийг тогтмол хэвийн ажиллахад тусалдаг.

усны 1

Ундны усыг хүний ​​биед үзүүлэх ашиг тус нь маш их байдаг. Ус нь бүх эрхтэн, эд эсийн ажилд шаардлагатай цусны эргэлтэд шууд нөлөөлдөг. Зүрх судасны систем, амьсгалын систем, хоол боловсруулах систем, нөхөн үржихүйн систем, мэдрэлийн систем, бөөр, тархи, элэгний хэвийн үйл ажиллагаа нь хангалттай хэмжээний усны хэрэглээнээс хамаарна. Үүнээс гадна тогтмол, хангалттай хэмжээний ус уух нь өтгөн хатах, даралт тогтмол байхад сайн нөлөөтэй.

Ус тархины үндсэн хэрэглээ.

усны 2

Бие махбодоос 2% ба түүнээс дээш хэмжээний ус алдах үед сэтгэхүйд өөрчлөлт гарч эхэлдэг. Биеэс алдагдсан усыг нөхөж аваагүй үед; сэтгэхүйн өөрчлөлт, рефлексийн байдал муудаж, ой тогтоолтод богино хугацааны асуудал, сэтгэл хөдлөл, айдас түгшүүр илэрч болно. Үүнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд өдөр тутмын үйл ажиллагааныхаа үеэр ус уухаа мартах ёсгүй. Шингэн алдалт нь бие махбодийн хэвийн ажиллагаа, тархины бүтцэд нөлөөлдөг. Ус бага уух нь тархины эд эсийг багасгах муу нөлөөтэй.

Ундны ус нь толгойн өвчин бууруулдаг.

усны 3

Заримдаа таны толгой өвддөг үү? Толгой өвдөж байсан өдрүүдэд хангалттай хэмжээний ус хэрэглэж байгаа гэдэгтээ итгэлтэй байна уу? Судалгаанаас харахад толгой өвдөх нэг шалтгаан нь бие махбодийн шингэн алдалт байж болзошгүй юм. Нэмж дурдахад энэ нь мигреньд нөлөөлж эсвэл мигрень өвдөлтийг удаан хугацаагаар авахад хүргэж болзошгүй юм.

Ус нь бөөрний эрүүл мэндэд тустай.

усны 4

Усны хэрэглээнд анхаарал хандуулах өөр олон шалтгаан бий! Жишээлбэл; Ус гэхэд толгойд орж ирдэг бидний нэг эрхтэн болох бөөрний эрүүл мэнд эдгээр шалтгаануудын тоонд багтдаг! Учир нь хангалттай хэмжээний ус хэрэглэх нь бөөрний хортой бодисыг биеэс гадагшлуулах боломжийг олгодог. Нэмж дурдахад ихэнх хүмүүсийн зовж шаналах болсон бөөрний чулуу нь мөн усны хэрэглээтэй холбоотой болохыг судалгаагаар тогтоожээ. Хангалттай хэмжээний ус уух нь бөөрөнд чулуу үүсэх эрсдэлийг 60% бууруулж, дахин чулуужих магадлалыг бууруулдаг. Түүнчлэн усны зохистой хэрэглээ нь шээсний замын халдвараас урьдчилан сэргийлж, давсагны хорт хавдрын магадлалыг бууруулдаг.

Ус уух нь арьсны хуурайшилт, эрүүл байдалд тусалдаг.

усны 5

Та арьс арчилгаандаа анхаарал тавьж, хувийн арчилгааны тусгай бүтээгдэхүүн худалдаж авдаг байх гэхдээ ус уух нь арьсыг гоо сайхан болгох хамгийн эрүүл аргуудын нэг гэдгийг та мэдэх үү? Учир нь бидний уудаг усны хэмжээ нь арьсны чийгшилд нөлөөлөхөөс гадна арьсны хуурайшил, бат бөх, уян хатан байдалд нөлөөлдөг. Хэрэв танд арьс хуурайших гэх мэт асуудал тулгарвал өдөр тутмын усны хэрэглээгээ тооцоолоод үзээрэй.

Таны сонссон зүйл үнэн: Ундны ус жин хаяхад тусалдаг.

усны 00

Ихэнх хүмүүс хоолны дэглэм барьж жингээ хасахыг хичээдэг. Ундны ус тураах үйлчилгээтэй гэдгийг та мэдэх үү? Судалгаанаас харахад хоолны дэглэм барьж буй хүмүүсийн усны хэрэглээг нэмэгдүүлэх нь жин хасахад сайнаар нөлөөлдөг байна. 500 мл ус уух нь бодисын солилцооны түвшинг 30%-иар нэмэгдүүлдэг. Энэ өсөлт 10 минутын дотор эхэлж, хагас цагийн дараа хамгийн дээд хэмжээнд хүрнэ. Мөн хоолны өмнө ус уух нь бага хоол идэж, улмаар илчлэгийг бууруулдаг болох нь тогтоогджээ.

Ус уух нь дасгал хийх хугацааг нэмэгдүүлдэг.

усны 6

Таны бие дасгал хийж байхдаа алдсан усаа буцааж авах хэрэгтэй. Тиймээс та бие махбодийн шингэн алдалтаас сэргийлж, хүч чадалтай, тэсвэр тэвчээртэйгээр дасгал хийх хугацааг уртасгах боломжтой.

Таны өдөр тутмын усны хэрэглээ таны сэтгэл санаанд нөлөөлдөг.

усны 7

Судалгаанаас харахад бидний өдөр тутмын уудаг усны хэмжээ бидний сэтгэл санаанд нөлөөлдөг. Эдгээр судалгаанаас харахад бага ус уудаг хүмүүсийн усны хэрэглээг нэмэхэд ядаргаа багаcаж, нойрны асуудалгүй болдог бол уудаг усны хэмжээг нь багасгасан хүмүүст энэ байдал нь тэдний сэтгэл санаанд сөргөөр нөлөөлдөг гэж мэдээлдэг. Зарим өдрүүдэд та илүү сэтгэл дундуур, эрч хүчгүй, сөрөг сэтгэгдэл төрж байгаа бол ердийнхөөс бага ус уусан байж магадгүй юм. Товчхондоо ундны усны ашиг тус таны бодож байгаагаас илүү их байж магадгүй юм.

Тогтмол ус ууж гол нь усны чанарт анхаарлаа хандуулаарай.

усны 8

Таны биеэс хөлс, шээсээр ялгарсан усыг нөхөж авах нь таны эрүүл мэндэд маш чухал юм. Цангах мэдрэмжээс гадна таны бие зарим шинж тэмдгээр шингэн алдаж байгааг харуулж байдаг. Ам хуурайших, гар, хөл сулрах, толгой өвдөх, толгой эргэх зэрэг шинж тэмдгүүд нь таны бие усгүйжсэн гэсэн үг юм.

 

Та одоо ундны усны үр нөлөөг мэддэг болсон. Тиймээс одооноос нэг аяга ус аваад ууж эхлээрэй. Эрүүл мэнддээ анхаараарай! Мэдээжийн хэрэг ууж буй усны чанар нь усны хэрэглээ шиг чухал юм. Бидний бүх бие махбодид нөлөөлж, бидний амьдралын үндэс болох ус нь таны биед сайнаар нөлөөлөхийн тулд сайн чанартай ус байх хэрэгтэй.

эх сурвалж